Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

torstai 4. syyskuuta 2014

Teretulemast!

Heipähei! Vihdoista viimein sain aikaiseksi aloittaa blogin kirjoittamisen. Olen jo pitkään harkinnut asiaa, mutta aina se on jäänyt kakkoseksi muiden kiireiden jälkeen. Olen 22-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Tampereelta. Haaveilen seksuaaliterapeutin urasta ja samalla myös vapaaehtoistyöstä pakolaisleirillä. Elän tällä hetkellä avoimessa parisuhteessa ja olen umpirakastunut kumppaniini. Avoin suhde tuntuu oikealta. En kaipaa pettämisdraamaa tai mitään muutakaan perinteiseen parisuhteeseen kuuluvaa. Monet parisuhteen aloittavat huomaavat kuitenkin jossain vaiheessa suhteen tylsistyvän ja intohimon katoavan. 



Määrittelen itseni buddhalaiseksi, vaikka ystäväni aina nauravat sille. Koen uskontojen olevan kaiken maailmassa olevan pahan alku. Koko kesän olin vain sohvaperunana enkä urheillut juuri lainkaan. Koulun ja arjen alettua olen taas alkanut urheilemaan ja nostamaan kuntoa. Olen harrastanut koko ikäni liikuntaa enkä voisi kuvitella eläväni ilman minkäänlaista urheiluharrastusta. Liikunta pitää mielen virkeänä ja elämän mielekkäänä.



Kaksi vuotta sitten koin pahan ikäkriisin, kun täytin 20-vuotta. Olin nuorempana kuvitellut olevani kihloissa 20-vuotiaana ja vähintään yhden pienen lapsen äiti. Vauvakuumeeni on alkanut 16-vuotiaana. Olen aina salaa kadehtinut nuoria äitejä ja tykkäänkin lukea äitiysblogeja. Nyt 22-vuotta täytettyäni poden edelleen suurta vauvakuumetta, mutta järki sanoo, että vauvaa en vielä voi hankkia. Silloin menisi koko nuoruus aivan hukkaan. Olen edelleen kova bilettämään ja kunnon partyanimal. Eihän sellaiseen elämäntyyliin vauva sopisi. Siispä olen päättänyt kuunnella järkeä enkä tunteita. Vauva hankitaan vasta lähempänä kolmenkympin kriisiä. 



Olen asunut eri puolilla maailmaa ja kiertänyt ympäri maapalloa. Pidän kaikesta extremestä. Kaipaan actionia elämään. Arki ja rutiinit ovat tylsiä. Opiskelen sairaanhoitajaksi, mutta en voisi kuvitellakaan tekeväni töitä vuodeosastolla. Valitsin erikoistumisalakseni perioperatiivisen hoitotyön. Leikkaussalissa on oma viehätyksensä. Pelkään vain, että kyllästyn siihenkin jo muutaman kuukauden töiden teon jälkeen. Valmistuttuani sairaanhoitajaksi haen yliopistoon jatko-opiskelemaan tai muutan ulkomaille töihin. Haluaisin töihin pakolaisleirille tai sota-alueelle. 



Blogi on pääasiassa parisuhde- ja seksiblogi. Kirjoitan myös muista minua kiinnostavista aiheista. Olen kiinnostunut matkustamisesta, seksuaalisuudesta, parisuhteista, lääketieteestä, salaliittoteorioista, muodista, tatuoinneista, urheilusta, vapaaehtoistyöstä, ravinnosta, mielenterveysongelmista, maailman vääryyksistä ja kehitysmaiden auttamisesta. 

Tämä kirjoitus oli nyt tässä. Pitäisi ilmeisesti huomiseen tenttiinkin lukea. Heipparallaa kaikille! 

P.S. Toivottavasti sain edes yhden lukijan lisää. Ainakin kuusi on jo lupautunut lukemaan mun sähellyksiä. Hehhehe.

Tunnisteet: , , , , , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu