Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

10 random asiaa, joita et tiennyt minusta

1. Minulla on pakkomielle hampaiden pesuun aina ennen dokaamista. Alkoholista tulee niin ällöttävä maku suuhun, että hampaiden pesu lieventää makua edes vähän. En itseasiassa tykkää ollenkaan alkoholin mausta, mutta humalassa on kiva olla.

2. Pääsin vielä 17-vuotiaana lasten lipulla bussiin, jossa ikäraja oli 14. Forever pallinaama.


3. Olen esiintynyt 17-vuotiaana Jenkkien Orange Bowlin puoliväliaikashowssa.

4. Olen laulanut kuorossa kolme vuotta. Silti olen maailman paskin laulamaan. Sain kerran Glas Ohlsonista häädöt, kun lauloin niin huonosti. 


5. Minulla on hämähäkkifobia. Pelkään hämähäkkejä yli kaiken. Kaikki muut ötökät ovat ihan kivoja, mutta hämähäkit ovat jotain niin kammottavia. Kaikkein pahinta on, jos hämähäkki on yläpuolellani. Silloin tuntuu siltä, kuin se olisi paljon suurempi ja voimakkaampi kuin minä. Onneksi Afrikassa ei paljoa hämähäkkejä näkynyt. Kaikenmaailman muita öttiäisiä kämpässä vilisi, mutta ainuttakaan hämähäkkiä en muista nähneeni. 

6. Juttelen edelleen ensimmäiselle ex-poikaystävälleni säännöllisesti ja rakastan häntä hyvänä ystävänä. Uskoisin Frankin ja hänen tulevan hyvin toimeen keskenään, sillä jollain tapaa he muistuttavat kummasti toisiaan. Onneksi ei kuitenkaan liikaa. Sehän vasta outoa olisi hahah.


7. Eminem on ollut lempi artistini alakouluikäisestä asti. Ah lovelove. Tiesitkö muuten, että Eminem on jo 42-vuotias ja hänen tyttärensä jo 19-vuotta? Niin se aika vain juoksee.

8. Pidän parhaana puolenani päättäväisyyttäni. Onhan siitä toki ollut minulle haittaakin. Voin vain kuvitella miten ärsyttävä olen ollut kakarana, kun olen päättänyt tehdä jotain äidin kielloista huolimatta. Lapsena päättäväisyydestä oli minulle aika paljon haittaa. Nykyään onneksi päättäväisyyteni pysyy huonojen asioiden suhteen aika hyvin kontrollissa. Käytännössä jos siis päätän jotain tehdä, sen myös teen. En luovuta eikä minua estä kivet eikä kannot sen saamiseksi. Esimerkiksi jos valmistuttuani haluan lääkikseen minähän sinne pääsen enkä edes epäröi asian suhteen, vaikka sinne onkin haastavaa päästä sisään.


9. Olen ujo ja nautin siitä. Suomeen jämähdyttyäni olen huomannut tylsistyneeni. Rakastan  pelon ja jännityksen tunnetta. Jos en olisi ujo, mistä sitten saisin Suomessa jännittämisen aihetta? Ei täällä koskaan tapahdu mitään ja jokapaikassa on turvallista olla, mikä on tietysti hyvä asia! Ujouden kautta saan jännitystä esimerkiksi esiintymisestä. Olen aina jännittänyt esiintymistä, mutta se tekeekin siitä ihan parasta! Ei käy elämä liian tylsäksi. Ja Frank väittää etten ole outo hahah!

10. Halusin nuorena siivoojaksi. Rakastan siivoamista ja tiskaamista. Paikat on ihana pitää puhtaina. Siivoojaa minusta ei kuitenkaan näillä näkymin koskaan tule. Jos pakonomaisena joutuisin siivoamaan kaiket päivät, kyllästyisin siivoamiseen alta aikayksikön. Ehkä on parempi, että pidän siivoamisen ainoastaan "harrastuksena".

Samaistuuko kukaan mihinkään kohtaan? :D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu