Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

torstai 18. kesäkuuta 2015

Maailman paras kesätyö

Tämä on ollut tähän asti ehdottomasti lempikesätyöni! Minulla on käynyt ihan uskomattoman hyvä tuuri, että perhe tarvitsi lastenhoitajaa juuri minun kesälomani ajaksi. Myös se tekee paljon, että hoidettavana on ainoastaan yksi lapsi. Lapsen ollessa vasta yksi-vuotias on hänen kanssaan helppo lähteä minne tahansa. Ottaa vain vaunut mukaan, jotain tekemistä ja pientä naposteltavaa. Olemme tehneet lyhyitä retkiä autolla ja välillä polkupyörän kanssa. Polkupyrän taakse on laitettu lasten istuin, jossa tyttö viihtyy yleensä pitkiäkin matkoja tehdessä. Tyttö on kunnon vesipeto ja rakastaa uida. Minä taas olen entinen kilpauimari. Me olemme täydellinen match ja käymmekin usein iltapäivällä  yhdessä uimassa. Tyttö nukkuu päivällä kolme tuntia, jolloin minä menen yleensä ulos ottamaan aurinkoa. Perheellä on jäätävän kokoinen aidattu piha-alue, jossa on hyvin tilaa ottaa aurinkoa. Uima-allas on aidattu erikseen, jotta pääsee koiria tarvittaessa karkuun. Joskus uimasta tullessani saan yllätyksekseni taistella paikastani, kun toinen koirista on levittäytynyt auringonottopyyhkeeni päälle. Jos minun pitäisi kuvata työpäiviäni kolmella sanalla, nämä kolme sanaa olisivat: aurinko, nauru ja läheisyys. Olen niin rakastunut tohon taaperoon ja näihin koiriin! Lovetan kertaa tsiljoona.








Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja onneksi olkoon Frank urheiluhierojakoulun läpäisyn johdosta. Venla on niin super ylpeä sinusta höpsötin!

Tunnisteet: ,

4 kommenttia:

23. kesäkuuta 2015 klo 3.19 , Anonymous bloggari kirjoitti...

Moi! Kiva blogi sulla ja kiva että sait hyvän kesätyön itsellesi. :)

 
25. kesäkuuta 2015 klo 1.14 , Blogger Unknown kirjoitti...

Voi kiitos! :)

 
23. heinäkuuta 2015 klo 11.39 , Anonymous Nora kirjoitti...

Ei vitsi! Kuulostaa ihan huippuduunille! Loikoilla nyt Australian auringon alla palkallisesti. :) Huippua kesän jatkoa! Olipas kiva uudelleen löytää blogiisi pienen tauon jälkeen. Tätä lukiessa tulee aina hyvä mieli.

 
29. heinäkuuta 2015 klo 18.29 , Blogger Unknown kirjoitti...

Tä on ollut kyllä ihan loistava kesätyö. Kerrankin on ollu hyvät säät koko kesän. :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu