Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

perjantai 26. kesäkuuta 2015

Seksibileet

Kaksi viikkoa sitten olin elämäni ensimmäisissä seksibileissä. Edes jenkeissä asuessani vastaan ei tullut koskaan tämänkaltaisia seksibileitä, vaikka villiä menoa siellä muuten olikin. Nämä seksibileet järjestivät kaksi ystävääni, jotka ovat juuri perustaneet oman seksikaupan, jossa minä olen heidän alaisenaan töissä. Seksibileet koostuivat seksikkäistä vaatteista, miesstrippareista ja seksikaupan leluista. Pelasimme erilaisia seksipelejä ja harrastimme seksileikkejä vaatteet päällä. Saimme uusia seksiniksejä ja pääsimme tutustumaan uutuusleluihin. Leikeistä sai hyvää inspiraatiota tulevaisuutta varten, jos joskus päättää itse järjestää pervommat kekkerit. 

Mieleenpainuvin leikki oli ilmapallon poksauttaminen, koska minä sattumoisin pelkään suuresti ilmapalloja. En tiedä, mistä tällainen fobia on tullut, mutta vihdoin uskalsin kohdata pelkoni. Miehet laittoivat ilmapallon venyviin housuihinsa ja pelin ideana oli poksauttaa ilmapallo tuomarin sanomassa seksiasennossa. Minun kohdallani tuli "reverse cowgirl". En edes ehtinyt tajuamaan, mikä asento oli kyseessä, kun mies jo nappasi minut takaapäin ja nosti minut väärinpäin tämän syliin. Minä olin siis perse pystyssä ja kädet lattialla. Siinä se ilmapallokin sitten taisi poksahtaa eikä ollutkaan niin paha ääni, mitä olin pelännyt. Hahaha.

Paljon oli kaikenlaisia sitomisleikkejä ja seksilelujen kanssa keksittyjä humoristisia kilpailuja. Kilpailimme mm. siitä, kuka saa ensimmäisenä jalkojen välissä olevan dildon toisen jalkojen välissä olevaan tekopimppiin. Kilpailimme myös siitä, kuka osaa antaa parhaimman käsihoidon seksilelulle. Tämä kilpailu tietysti riistäytyi käsistä ja jollain oli jo dildo syvällä kurkussa. Loppuillasta annoimme toisillemme sylitansseja ja rohkeimmat tanssivat tangolla. Bileiden päätyttyä suurin osa lähti vielä baariin tanssimaan. Illan päätteeksi ei voinut muuta sanoa kuin bueno! Australia 1 - USA 0.












Seksintäytteistä viikonloppua kaikille!

Tunnisteet: , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu