Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

maanantai 27. lokakuuta 2014

Hassu Frank, osa 1

Frank nukkuu tyytyväisenä selällään, kunnes yhtäkkiä pää menee sivulta sivulle nopeudella 100m/s. Alan hihittää. Frank heräilee, hymyilee ja ihmettelee mitä minä nauran. Alan demonstroimaan Frankin äskeistä pään näytelmää. Frank sanoo: "Siinä oli kärpänen ja yritin huitoa sitä pois." Venla: "Ei siinä kyllä kärpästä näkyny." Frank: "Et sä nähnykää sitä, ku se oli mun vasemmalla puolella."


Olen herännyt puoli tuntia sitten meikkaamaan, pukemaan ja syömään kouluun lähtöä varten. Ennen kun menen ovesta ulos menen vielä sanomaan heippa nukkuvalle Frankille.
Venla: "Moikka kulta. Mä lähden nyt kouluun."
Frank: "Olit sä vielä täällä."
Venla: "En mä vielä lähteny."
Frank: "Olin peruuttamassa lusikkaan kun huomasin, että sä oot poissa. Mähän olisin voinu vaikka tippua (maailman suloisimmalla äänellä)." Niin överi söpö!


Venla: "Auuu mua ei saa purra."
Frank: "Nöf nöf. Kokeile purra sun korvaa."
Venla: (yrittää kaikin keinoin saada puraistua omaa korvaansa) "Se on mahdotonta."
Frank: "Eihän oo. Laita pää tyynyyn ja kuvittele meneväs nukkumaan. Sitten ku sun korva on nukahtanu voit hyökätä sen kimppuun!"
Venla: "Hahahahahaha kätevää."


Mietitään samaan aikaan toisistamme kolmea huonointa asiaa, jotka kirjoitetaan blogin parisuhdeterapiaa postaukseen. Kysyn Frankilta moneen kertaan onko sillä jo valmiina asiat. Joka kerta Frank sanoo, että ei ole vielä valmis. Lopulta kysyn tarvitseeko Frank apua minun huonojen asioiden keksimisessä. Frank vastaa: "Ei ku lista on niin pitkä, että en meinaa saada sitä loppuun asti." Hahah.


Venla: "Pussaa mua."
Frank: (pussaa otsaan)
Venla: "Eiku huulille."
Frank: "Aaa." (Laskee mun housuja alas.)
Venla: "Eeeei ku naaman huulille."
Frank: "Jaa mä ajattelin et olisin voinu pussaa sua kaksiin huuliin samaa aikaa."


Frank pesee samat pyykit aina muutamaan kertaan peräjälkeen. Pyykit unohtuvat ripustaa kuivumaan ja ripustamista voi taas siirtää muutamalla päivällä, kun pyöräyttää pyykkikoneen vielä kertaalleen. Tämä, jos jokin on laiskuuden huippu!



Frank pesee hampaita samalla kun ollaan suihkussa. Hammastahnaa lentää ympäriinsä ja sitä valuu pitkin partaa ja mahaa.
Frank: "Mä oon valmis."
Venla: "hahahahahah sulla valuu parrasta hammastahnaa."
Frank: "Ohops."


Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu