Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Hassu Frank, osa 2

Tätä postausta ei kannata lukea, jos ei ymmärrä pissa-kakka-juttujen päälle. Tämän lukemiseen tarvitset hieman lapsen mieltä ja muutamassa kohdassa ripauksen kahdeksantoista-vuoden ikää. Jutut ovat aika alapäähuumoripainotteisia ja pissa-kakka-juttujen tasoisia. Jos pidät tästä postauksesta, voit lukea ensimmäisen hieman "järkevämmän" osion tästä.


Pussaillaan, kunnes päätän raottaa oikeaa silmääni ja kurkkaan Frankkia.
Venla: "Tekstaaks sä jolleki?"
Frank: "Joo."
Venla: "Tosi hyvin sä oot mukana tässä. Heheh."


Ystäväni poikaystävä oli tehnyt ystävälleni aarrejahdin. Poikaystävä oli piilottanut kahdeksan lahjaa eripuolille asuntoa ja viesteissä oli ollut kartta aina seuraavan aarteen luo. Viimeinen aarre oli ollut poikaystävä parvekkeella ruusujen kera. Kerroin jutun Frankille ja Frank ilmoitti tekevänsä samanlaisen aarrejahdin minulle. Frank kertoi laittavansa mut kiertämään ympäri Tampereen keskustaa aamuyöhön asti. Viimeinen aarre on auto ja auton sisällä on lappu, jossa lukee "tuu hakee mut baarista." Tosi romanttista. :D


Frank: "Mä voisin kans mennä kakkalle. Pierasin äsken ja tunsin ku suolessa jotain löysää liikahti. Näytin peukkua pierulle, että saa tulla. Se otti ohituskaistan ja kiilas pökäleen ohi."


Kaupassa ostoksilla.
Venla: "Olis sittenki pitäny ottaa kori. Meillähän on kädet ihan täynnä."
Frank: "Eihän oo. Toiseen käteen mahtu vielä pallotki ja pelaan taskubilistä."
Frankin toinen käsi oli taskussa pitämässä palleistaan kiinni. "Taskubiljardi on sitä, kun pallot on pussissa ja peli seisoo."


Viime kuukauden asento (K18):
Venla alasti sängyllä, turbaani päässä hammaslankaamassa hampaitaan haarat levällään. Frank jossain vähän alempana puhumassa työnantajalleen puhelimessa kaiutin päällä ja kieli pitkänä.


Maataan lusikassa ja ollaan menossa nukkumaan. Frank on iso lusikka ja minä olen pieni lusikka. Minä näprään vielä hetken kännykkääni.
Frank: (kurkottaa päätään ylös mun selän takana) "Mä en haluu olla ihan yksin muurin tällä puolella. Mulla on yksinäistä."
Venla: "Hahah överi söpö Frankki!"


Venla: "Miks pidät tollasta nautintoääntä sillon ku pieraset?"
Frank: "Se on niin kivaa kun persereikä lepattaa. Ihanaa päästää pahat henget ulos."


Mentiin yhden aikoihin yöllä nukkumaan. Herään neljän aikoihin kauheaan pissahätään ja käyn pissalla. Hypätessäni takaisin sänkyyn Frank herää ja kysyy mitä kello on.
Venla: "Se on neljä."
Frank: "Ei vittu mulla on alkanu koulu puoltoista tuntia sitten. Taas oon myöhässä."
Venla: "Kello on neljä aamuyöllä. Voi rakas sä oot ihan pihalla."
Frank: "Huh. Miten se voi olla vasta niin vähän. Mä oon jo ihan virkee." 
Hahahahah mikä pönttö. :D En voi vieläkään käsittää, miten se luuli olevan jo iltapäivä.


Frank kutsuu minua nykyään "Rakkaaksi rakoperseeksi". Voi kuinka söpöä.


Olin Frankin hierontavastaanotolla hierojakoululla. Frank hieroi niskaani ja istui hierontapöytä-pään reiän kohdalla juuri naamani alapuolella. Olin aivan rentoutuneena ja melkein unien maailmassa, kunnes yhtäkkiä ilmassa alkoi haista paskavaippaan pääedellä hypännyt mädääntynyt kananmuna. Frank oli päästäny jäätävän hiljaisen paholaisen. Onneksi olin jo valmiiksi makuulla, sillä siitä ei olisi pyörtyminen ollut kaukana. Olin toivonut hierontaa happy ending:illä, mutta sainkin ihanan tuoreet metaanit suoraan naamaani päin. Kiitti Frankki näistä.


Mukavaa sunnuntaita kaikille rakkaille rakoperseille!

Tunnisteet: , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu