Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WEMBULA

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Avoin suhde koetuksella

Viime viikon torstaina Frank yllätti minut totaalisesti! Oltiin sovittu, että tulen ulos kuudelta, laitan jonkun mekon päälle ja Frank vie minut ulos syömään. Ulkona hetken aikaa odottelin, kunnes näin limusiinin tulevan katua pitkin minua kohti. En vielä siinä vaiheessa tajunnut, että limusiini oli tulossa hakemaan minua. Se ajoi muutaman metrin minun ohi, kunnes pysähtyi. Aloin vilkuilla ympärilleni, että missähän on limusiinin kyytiläiset. Limusiinikuski nousi ulos autosta ja asteli minua kohti. Ajattelin, että se oli eksynyt ja tarvitsi karttapalvelua. No hänellä kävi huono tuuri, sillä minä en ole mikään hyvä neuvomaan tietä Tampereella, vaikka yli kaksi vuotta täällä olenkin jo asunut. "Moi Venla ja tervetuloa.", kuski sanoi. Olin ihan hämmästyksissäni. Oliko Frank oikeasti tilannut limusiinin tätä iltaa varten? Härskisti sanottuna minun fuckbuddyni. Tällaiset tempaukset eivät kuulu avoimeen suhteeseen.

Limusiinikuski avasi takaoven ja hyppäsin takapenkille istumaan. Olin ihan pyörällä päästäni. Eihän tällaista tapahdu kuin seurustelusuhteissa. Ensimmäiset kunnon treffit! Otin puhelimen käteen, avasin muskettisoturit-keskustelun (whats up keskustelu kahden läheisen tyttökaverini kanssa) ja lähetin heti tytsyille, että "Frank tilasi limusiinin tätä iltaa varten. OMG. Oon ihan pihalla." Olin ihan tohkeissani. Jännitti ja hymyilytti. Frankille laitoin viestiä "Ei vittu :D" ja "Oot ihana <3". Matka Frankin luokse kesti liian pitkään. En malttanut odottaa, että näen Frankin. Tovin kuluttua limusiini kurvasi Frankin kortteliin ja Frank asteli viereeni istumaan. Hän oli laittanut puvun päälleen. Niin komialta näytti. Ei pystynyt muuta kuin hymyilemään. Ihanan yllätyksen hän oli minulle järjestänyt.





Frank vei minut syömään espanjalaiseen ravintolaan, ravintola Saludiin. Listalla oli vaikka mitä ihanaa. Lopulta päädyin tilaamaan pariloidun 200 g:n sisäfileepihvin perunamuusin kera. Frank tilasi härän pihvin, johon kuului kaikkia erikoisuuksia. Ruoka oli kyllä tosi maukasta ja annokset sopivan kokoisia. Ruoan asettelu ja esteettisyyskin olivat bueno. Jälkiruuaksi tilasimme yhteiseksi suklaakakun ja jäätelöä. Ei olisi millään jaksanut syödä yksin, vaikka jälkiruoka olikin aika pieni. Pääruuasta tuli kuitenkin sen verran täyteen. Suosittelen ehdottomasti tätä ravintolaa kaikille Tampereen suunnalla liikkuville!




Ruokailun jälkeen mentiin vielä räpsäisemään muutama kuva meistä ja limusiinista. Limusiinissa oli ihanan romanttinen valaistus illalla, kun oli jo ehtinyt hämärtyä. Osaa se Frank olla romanttinen. Itse en koe olevani romanttinen enkä muutenkaan kaipaa mitään diipadaapa rakkaushömpötyksiä. Silti tuntui tosi mahtavalta, kun toinen oli suunnitellut ja järjestänyt tällaisen illan. Sellaiset pienetkin asiat, kuten takin ottaminen pois päältäni ja sen laittaminen puolestani naulakkoon saa hymyn huulille. Oli onnistunut ilta ja taisin rakastua Frankkiin vieläkin enemmän. Onkohan se edes on mahdollista.




Pusipusi kulta pieni taikasieni.

Kiitos Frankki ihanasta illasta. Rakastan sinua paljon.

Tunnisteet: , , , , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu